به درک

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

به درک

یه وقتایی تو زندگی میرسه که

 

باید دستت رو بزنی زیر چونت

 

و جریان زندگیــت رو فقط تماشا کنی

 

بعدشم بگی ...

 

به درک / که نموند!

 


 


نظرات شما عزیزان:

داداش جواد
ساعت0:12---26 ارديبهشت 1391
سلام اين همه تو نت چرخيدم تا حالا همچين وبي نديدم زهره خانوم .... من تو دنياي خودم گير كردم دوست دارم با شما چند كلمه صحبت كنم يا با پيامك يا ايميل فقط نه نگين شما قلب و فكر بزرگي دارين شما من رو راهنمايي كنين الان كه دارم كامنت مينويسم دارم گريه ميكنم... ايميل و وب گذاشتم اينم شمارم ادم بي جنبه اي نيستم پيام بدين بهتره ... بي صبرانه منتظرم 09367327434

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 13:33 توسط زهره |