پسر بچه هندی از شر ” دوقلوی انگلی ” خود در قفسه سینه رهایی یافت+عکس

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

پسر بچه هندی از شر ” دوقلوی انگلی ” خود در قفسه سینه رهایی یافت+عکس

پسر هندی پس از ۸ سال از شر ” دوقلوی انگلی “ خود در قفسه سینه رهایی یافت
دیپاک کومار ( Deepak Kumar ) پسر هشت ساله از کشور هند که از بدو تولد دارای دو پا و یک باسن اضافی در ناحیه قفسه سینه خود بود پس از یک جراحی ۴ ساعته از شر این اعضای انگلی که در حال رشد بود خلاصی یافت .
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، این پسر بچه که در سراسر جهان با نام مستعار “پسر اختابوس ” شناخته شده است با پاهایی که در قفسه سینه او رشد کرده بود و دوقلو رشد نیافته او بود متولد شده بود .
گرچه خود دیپاک کومار در طول این سالها از وجود این قل ناقض در قفسه سینه احساس ننگ و شرمندگی می کرد اما از سوی برخی از هندوها او به عنوان تجسم از خدا تصور شده بود . در حالی که دیگران از او به عنوان شیطان در بدن انسان نام می بردند .
جالب است که این مسئله گرچه برای این کودک عذاب آور بود اما موجب گشته بود که مردم ساده لوح با آوردن هدیه از روستاهای دور و نزدیگ موجب بهبود اقتضاد خانواده فقیر او گردد . و در انتها پدر او جهت رهایی فرزندش از عذاب از دریافت هدیه ها چشم پوشی کرده و حاضر به انجام جراحی شد .
گروه پزشکی در بیمارستان شهر بنگلور هند با هدف اهدای یک زندگی عادی به این پسر بچه ، طی یک جراحی چهار ساعته در ماه ژوئن موفق به حذف قول انگلی از قفسه سینه این کودک شدند .
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، خبر مشکل این پسر برای اولین بار در ماه فوریه در رسانه های عمومی با هدف جمع آوری پول برای جراحی وی منتشر شد و به کمک افراد خیر هزینه جراحی این پسر روستایی تامین گردید .

دیپاک بعد از عمل جراحی به خبرنگاران گفت : من از داشتن زندگی ای متفاوت از دیگر بچه ها خسته شده ام . من فقط می خواهم یک زندگی عادی داشته باشم ،


*


*



*



*

*


*

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, ساعت 15:4 توسط زهره |