شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد

آیا تا حالا اتفاق افتاده که به فردى هم سن و سال خود نگاه کرده باشید

 

و به خود گفته باشید: نه، من مسلما این قدر پیر و شکسته نشده‌ام؟

 


اگر جوابتان مثبت است از داستان  زیر بعد خوشتان خواهد آمد:

 

**

یک روز در اتاق انتظار یک دندانپزشک نشسته بودم.

 

بار اولى بود که پیش او مى‌رفتم. به مدارکش که در اتاق انتظار قاب کرده بود

 

وبه دیوار زده بود نگاه کردم و اسم کاملش را دیدم.

 

 
ناگهان به یادم آمد که ٣٠ سال پیش،

 

در دوران دبیرستان، پسر بلندقد، مو مشکى و مهربانى به همین اسم درکلاس ما بود.

 

 
وقتى که نوبتم شد و وارد اتاق شدم به سرعت متوجه شدم که اشتباه کرده‌ام.

 

این آدم خمیده، موخاکسترى و با صورت پر چین و چروک نمى‌توانست همکلاسى من باشد.

 

 
بعد از این که کارش بر روى دندانهایم تمام شد

 

و آماده ترک مطب بودم از او پرسیدم  که آیا به مدرسه البرز مى ‌رفته است؟

 

 
او گفت: بله. بله.. من البرزى هستم.

 

 
پرسیدم: چه سالى فارغ‌ التحصیل شدید؟

 

 
گفت: سال ١٣۵٩. و دلیل این سوالاتم را جویا شد

 

 
گفتم: براى این که شما در همان کلاسى بودید که من بودم.

 

 
او چشمانش را تنگ کرد و کمى به من خیره شد

 

و بعد مردک احمق و نفهم گفت: شما چى درس مى‌دادید؟؟



نظرات شما عزیزان:

عقیل
ساعت21:37---21 خرداد 1391
حرف نداشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, ساعت 19:35 توسط زهره |