عاشقیم دروغه

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

عاشقیم دروغه

 

 

اتل متل توتوله

زمونه سر گرونه

دل دادنای لیلی

همش یه جور دروغه

اتل متل توتوله

دلم خراب وخونه

مواظب دلم باش

که ساده وصبوره

اتل متل توتوله

حال دلم خرابه

بغض دلم شکسته

اشک از چشمام روونه

تو حال بی قراریم

دویدم و دویدم

سر کوچه رسیدم

بغض دل وشکستم از اون چیزی که دیدم

لیلی تنش تو توره

دلم مثل تنوره

اتل متل توتوله عاشقیم دروغه....

دل ودادم به دریا

.... .

بالا رفتیم ماست بود

پایین اومدیم دوغ بود

قصه ی عشق لیلی همش یه جور دروغ بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:, ساعت 11:25 توسط زهره |