ایول به من

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

ایول به من

این شعر زیر بسیار کاربرد دارد ! من خودم هزار بار شماره هام پاک شده

 

بعد که اس ام اس میاد ، میمونم این شماره مال کیه !

 

بدبختی اینجاست فقط کافیه طرف بفهمه که شماره هات پاک شده

 

هزار جور ادا اطوار در میاره تا بگه کیه !

 

حالا این شعر محترمانه شاید تاثیرش بهتر از فحش و تهدید باشه !

 

در حافظه ی گوشی من نام شما نیست

 

ای دور ز غم یاور من نام شما چیست؟

 

عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده !

 

نامت بفرست ثبت مجددبشه برلیست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, ساعت 22:31 توسط زهره |