حرف حساب

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

حرف حساب

عمر دست خداست!!! پراید فقط وسیله است!!!

از نشانه های دوره ء آخر زمان , همین بس , که هر جا میری 10 تا شارژر اپل هست!!!
ولی , واسه یه شارژر سوزنی نوکیا , باید دور شهر رو طواف کنی!!

به یه نفر گفتم : نماز میخونی ؟ میگه : عادت ندارم ، سخته ...
بهش گفتم : روزه میگیری ؟ میگه : طاقت ندارم ، سخته ...
بهش گفتم خانم بيارم صیغه میکنی ؟ میگه : آره بابا اونقدرها هم کافر نیستم ...

مهد کودک لاله 6 تا پسل داله/ یکیش منو دوس داله/ سیبیل میبیل نداله
گفته که در میاله/ منم اونو دوس دالم/ اما میمی ندالم/ گفتم که دل میالم !!!!

امروز ماشین نداشتم!!!
سوار یه سیستم صوتی شدم طرف روش پراید بسته بود!!!

خواهرزاده ي دو سالم رها خانم بعد اينكه ... و شستنش اومده داره با حوله ي صورتـم باسنش رو خشك مي كنه!!!.
مامانش ازون طرف داد مي زنه اون حوله كثيفه ، نـزن به خودت!!!
حالا این حقش نیست من جای رها صداش کنم ول؟؟؟

با همسر پشت چراغ قرمز، تو ماشین نشسته بودیم!!!
یهو یه گل فروشه اومد جلو گفت: آقا یه گل بخر!!!
گفتم نمیخوام عزیزم!!!
گلفروش : وااااااااا! پس چرا واسه دختر دیروزیه خریدی واسه این نمیخری؟؟؟
چرا فرق میزاری بینشون؟؟؟ بعد دوید رفت!!!

داشتم پروژه دانشگاه رو درست میکردم بابام اومد تو اتاقم میگه:این چیه؟
میگم:یه قطعه الکتریکی.
میگه: کارش چیه؟ میگم:توضیحش سخته.
زارت گذاشت زیر گوشم و گفت: فکر کردی اون موقع که 3 سالت بود و میپرسیدی بابا من چطور درست شدم توضیحش آسون بود ؟

بدترین نوع خیانت اینه که رو کسی حساب باز کنی بعد اون یهو حسابتو خالی کنه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 29 بهمن 1390برچسب:, ساعت 9:17 توسط زهره |