ضدحال یعنی این (قابل توجه آقا پسرها)

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

ضدحال یعنی این (قابل توجه آقا پسرها)


عکسی از ترسناک و خنده دارترین مانکن زن در جهان!

 

دختر جوانی از مکزیک برای یک ماموریت اداری چند ماهه به آرژانتین منتقل شد

 

پس از دوماه  نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون :

 

" لورای عزیزم متاسفانه دیکر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدم وباید بگویم

 

که در این مدت ده بار به تو خیانت کرده ام ومی دانم که نه تو ونه من شایسته ی این وضع نیستیم.

 

من راببخش وعکسی که به تو داده بودم برایم بفرست  باعشق :روبرت "

 

 دختر جوان رنجیده خاطر از رفتار مرد از همه همکاران ودوستانش می خواهد

 

که عکسی از نامزد‏08:24:53 ب.ظ، برادر، پسرعمو،پسردایی و... خودشان به او قرض دهند

 

وهمه آن عکس ها را با که کلی بودند با عکس روبرت، نامزد بی وفایش، در یک پاکت گذاشته

 

و همراه با یادداشتی برایش پست می کند به این مضمون :

 

"روبرت عزیز مرا ببخش اما هرچه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم،

 

لطفا عکس خودت را از میان عکس های توی پاکت جداکن وبقیه را به من برگردان"


نظرات شما عزیزان:

nafas
ساعت13:59---4 فروردين 1392
دمت خیلی گرم بابا ای ول

fariba
ساعت19:34---27 بهمن 1391
حق پسرا همینه خیلی عالی بووود مرسی
};-};-


آرزو
ساعت16:08---14 بهمن 1391
دلم خونک شد حقش همین بود ادم بی انصاف

zekhoo
ساعت12:48---11 بهمن 1391
ey vaaaaaaaaaaaaaaal

آیســــــــــــــــــــــان
ساعت1:31---11 بهمن 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:, ساعت 12:27 توسط زهره |