بزرگترین اشتباه زندگیم

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

بزرگترین اشتباه زندگیم

بزرگترین اشتباه زندگیم این بود به بابام پیشنهاد دادم

 

موقع بیکاری بیاد با کامپیوتر پاسور بازی کنه :|


بزرگتر از اون این بود به مامانم کامپیوتر یاد دادم


فجیع تر از اون یاد دادن اینترنت و فیسبوک به مامانم بود


اما رنج آور ترین اشتباهم این بود که به مامانم گفتم

 

نحوه پخت غذا رو برای روزای مجردیم بهم یاد بده:'(


حالا من غذا درست میکنم ..مامانم تو فیسبوک میچرخه

 

بابام هم کماکان داره با کامپیوتر پاسور شرطی بازی میکنه :|

 


خواستم بگم براتون تجربه بشه..غلطی که من کردم شما نکنید!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, ساعت 13:32 توسط زهره |