پسرخاله

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

پسرخاله

 
 
+ رامبد جوان : ...در می زنی،من مثلا یه خانومم،درو باز می کنم میگم بله...
 
تو یه جوری که من حالم بد نشه به من توضیح میدی که ماشینمو دزد برده...

* پسر خاله : می خواستم بگم اگه به شما بگن باباتون فردا می میره
 
حاضری چه قدر پول بدی که نمیره؟

+ هر چی که دارمو ندارم...

* اگه بگن مادرتونم روش چی؟!

+ دیگه هر چی که دارمو ندارمو از اینورو اونور می تونم جور بکنم...

* اگه بگن خودتونم روش سه تایی؟!

+ چرا آخه...؟

* مثلنه دیگه...

+ دیگه نمی دونم باید چی کار کنم...

* نمی دونی؟

+ نه

* ولی خوشحال باش...هیچکدومشون نمی میرن...خودتم زنده می مونی...

یه ماشین قراضه جایه باباتو ننتو خودت به باد رفت!...به درک!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در جمعه 16 فروردين 1392برچسب:, ساعت 9:9 توسط زهره |