خدایا منو ببخش

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

خدایا منو ببخش

خدایا منو ببخش: اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیز رو بهم بدی و یه جورایی

همیشه ازت طلبکارم.

خدایا منو ببخش: اگه بابت اون چیزهایی که بهم ندادی اون جور که باید شکرت رو به جا نمیارم.

خدایا منو ببخش: که همیشه تو ناخوشی ها یادم میافته که یه خدایی دارم.

خدایا منو ببخش: که همیشه تو نمازم همه جا هستم الا در نماز.

خدایا منو ببخش: یه وقتایی به خاطر نماز هیچ و پوچ و بی روحی که میخونم فکر میکنم لایق بهترینها

هستم.

خدایا منو ببخش: که ساعتهای متوالی رو با دیگران میگذرونم ولی موقع نماز خوندن از همه ی

مستحبات فاکتور میگیرم.

خدایا منو ببخش: که بهت اعتراض میکنم٬ وقتایی که دستم رو با مهربونی میگیری و از پرتگاه نجاتم

میدی.

خدایا منو ببخش: که فکر کردن به هیچ ها٬ غبار بر دلم نشونده تا نتونم تو رو بشناسم.

خدایا منو ببخش: که همیشه به فکر رضای همه هیچ ها هستم٬ ولی به فکر رضای تو که همه هستی

نیستم.

خدایا منو ببخش: اگه یه وقتایی تو رو دشمن خودم میدونم و همه ی هیچ ها رو دوست خودم.

خدایا منو ببخش: از بی رحمی هام از غفلتهام از وقتایی که به تو فکر نکردم به نداهات به نشونه هات

نگاهی نکردم.

خدایا منو ببخش: که تورو سر راهم ندیدم که راهمو درست پیدا کنم.

خدایا منو ببخش: که اگه من لایق رحمت تو نیستم و رحمت تو آنقدر بزرگ هست که منو هم در بر

میگیره.

خدایا منو ببخش: که اگه یه وقتایی فکر میکنم وظیفه ات هست که همه چیزو به من بدی و یه جورایی

همیشه ازت طلبکارم.

خدایا منو ببخش: که اگه همیشه تو ناخوشی ها یادم می افته که یه خدایی هم دارم

خدایا منو ببخش: که اگه ماهی قلبم بر خلاف جریان رود توست

خدایا منو ببخش: که اگه مترسک باغچه ی قلبم٬ ایمانم رو پرواز داده و اگه تو رو در میان خوشه های

قلبم پنهان کردم.

خدایا منو ببخش: اگه از رو غفلت دلمو به سیاهی ها سپردم٬ اگه فریب دنیا رو خوردم٬ اگه کم آوردم.

خدایا منو ببخش: این بار که میام پیشت دفعه ی . . .

                         ببخشید

                         حسابش از دستم در رفته.

خدایا منو ببخش: اگه یه وقتایی یادم میره که تو خدایی و من بنده ات.

خدایا منو ببخش: که نتونستم گناهی به بزرگی رحمت و بخشش تو مرتکب بشم.

خدایا منو بخاطر حماقتهای همیشگیم ببخش

با دستی که تو بهم دادی

با عقلی که تو بهم دادی

با زمانی که تو بهم فرصت دادی

با زیبایی هایی که تو٬ توی دنیا برام گذذاشتی

با قدرتی که تو بهم دادی

با دونستن اینکه تو منو میبینی

چه راحت گذشتم و گناه کردم

خدایا التماس میکنم . . . . . . . .

خدایا منو بخاطر حماقتهای همیشگیم ببخش.

خدایا با وجود تمام کمی و کاستی هام٬ ممنونم ازت واسه همه چیز٬ واسه این چشمی که خیسه٬

واسه لبای خندون و دل مهربونی که دادی.

خدایا اگه چیزی بهم ندادی٬ مرسی که چشام هنوز راحت گریه می کنن.

خدایا من خیلی خوشبختم که تو رو دارم.

خدایا تو از همه داناترینی

خدایا تو بهتر میدونی که چه کاری رو باید در چه وقتی انجام بدی.

خدایا پس دعاهای گناهکارترین و شرمنده ترین بنده ات رو مستجاب فرما.

خدایا همین الان که دارم این دعا رو مینویسم واقعا روم نمیشه همچین تقاضایی ازت بکنم.

خدایا به خودم میگم کسی که این همه گناه کرده چه جوری روش میشه اصلا دعا کنه.

خدایا اگر از صبح تا شب بنشینم گریه کنم هنوز کمه چقدر من انسان نادانی بودم! چقدر . . . . .

خدایا ولی اینو خوب میدونم و میفهمم که تو چقدر من و بندگانت رو دوست داری. یادم نمیره که چه

جوری منو از دست شیطان پلید نجات دادی.

چقدر منو دوست داشتی که منو به راه راست هدایت کردی.

حالا میخوام بدونم چه جوری میخوای این بنده ضعیف و ذلیلت رو ببخشی و دعاش رو مستجاب کنی.

و دوست دارم در قیامت و هم اکنون جلوی هیچ بنده ات و هیچ یک از فرشتگانت منو خوار و ذلیل نکنی.

خدایا کمکم کن تو جانشین همه ی نداشته های من بشی. کمکم کن

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااا شنیدی چی گفتم؟؟؟ منوووووووووووو ببخش



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت0:09---22 ارديبهشت 1391
سلام خیلی مطلب قشنگی بود

علي كريمي
ساعت14:46---20 ارديبهشت 1391
هــر کــجــا بــاشــی یــک شــب
بــه یــاد نــخــســتــیــن دیــدار
دل ِ تــو نــیــز خــواهــد شـ ـ ـکـ ـ ـسـ ـ ـت
مــثــل دل ِ مــن

ممنون كه بهم سرزديد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 14:26 توسط زهره |