مینویسم برای بابام

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

مینویسم برای بابام

 

سلام

 

 

بابای نازم حالت خوبه؟

 

 

بابا روزت مبارک...

 

 

کاش بودی

 

 

شاعر دنیا من اگه بودم آعاز شعرم با کلام پدرم بود عشق تو

 

صحرا اگه من

 

بودم آب حیاتم توی دست پدرم بود .وای اگه گندم پوست تنم بود

 

اون که با

 

دستاش منو می کاشت پدرم بود ریشه رو توی خاک اگه می

 

گذاشت پدرم بود .

 

پدر جونه ..پدر روحه..پدر دین و ایمان ..پدر خسته ..پدر بیدار  از

 

این دنیای دیوونه

 

پدر نور..پدر امید....پدر عشقه که می مونه پدر خندوون ولی

 

گریون از این دنیای

 

دیوونه

 

 

 

 

 

 

 

 

آهای تویی که چشمات، به روی دنیا بستست

بدون که بی تو این دل، از دنیا سیر و خستست

 قرار نبود که حالا ، مرگ لبتو ببوسه

حیف این جسم پاکت، به زیر  خاک بپوسه

یادم میاد که خندون، گفتی بکن حلالم

وقتی دارم میمیرم

راحت باشه خیالم

رفتی چشمای خیس و

به گریه ها سپردم

کاشکی تو زنده بودی

به جای تو میمردم

لحظه رفتن تو

نه باورم نمیشه

اون چشمای قشنگ و

بستی واسه همیشه

دلم میخواد بخوابم رو سنگ اون مزارت

 یا که یه روز بمیرم منم بیام کنارت

 

 

 

 

وقتی چشمانم را روی هم می گذارم

 

 

خواب مرا نمی برد

 


تو را می آورد

 


از میان فرسنگ ها

 


فاصلـ ـ ـهـ …!

 

  

 

 



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت13:58---16 خرداد 1391
عزر میخوام این سوال رو میپرسم ولی مگه خدایی نکرده پدر شما فوت کردن ؟؟

KhasteH D3L
ساعت12:11---15 خرداد 1391
سلام.واقعا همشون قشنگ بودن .به خصوص این بابا نان داد.

تبسم
ساعت0:23---15 خرداد 1391
دختر دایی دستت درد نکند

وای وبلاکت هم چه خوشکاه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1391برچسب:, ساعت 23:26 توسط زهره |