روانشناسی میوه

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

روانشناسی میوه

روی ميز صبحانه  ی شما اين ميوه‌ها گذاشته شده‌اند، كه يكی را بايد انتخاب كنيد:

 

۱. سيب

 

۲. موز

 

۳. توت فرنگی

 

۴. هلو

 

۵. پرتقال

 

اولين انتخاب شما كدام خواهد بود؟

 

.

 

.

 

.

 

لطفاً خوب فكر كنيد و به ميز غذا حمله‌ ور نشويد!

 

.

 

.

 

.

 

اين يک امتحان بزرگ است و نتيجۀ آن شما را متحير خواهد كرد.

 

.

 

.

 

انتخاب شما چيزهای عجيبی در مورد شما خواهد گفت.

 

.

 

.

 

.

 

باز هم فكر كنيد و قبل از انتخاب‌كردن به انتهای نامه نرويد.

 

.

 

.

 

.

 

پس از انتخاب برای شناخت خودتان نتيجه را در انتهای نامه ببينيد.!!!

 

عجله نكنيد، خوب فكر كنيد!

 

با توجه به انتخاب شما...

 


سيب:

 

اين يعنی شما شخصی هستيد كه دوست دارد اول سيب بخورد.

 

موز:

 

اين يعنی شما شخصی هستيد كه دوست دارد اول موز بخورد.

 

توت‌فرنگی:

 

اين يعنی شما شخصی هستيد كه دوست دارد اول توت‌فرنگی بخورد.

 

هلو:

 

اين يعنی شما شخصی هستيد كه دوست دارد اول هلو بخورد.

 

پرتقال:

 

اين يعنی شما شخصی هستيد كه دوست دارد اول پرتقال بخورد.

 

:خخخخخخخخخخخخخخخخخخ =))))

 


اميدوارم كه باانجام اين تست شناخت بهتری از خودت به دست آورده باشی.

 

توجه به نتيجۀ اين تست می‌تونه تو را به سمت آسودگی و درک و فهم و آرامش و سلامتی و ابديت و

 

حقوق بشر و پول و انرژی و... راهنمايی كنه، پس نسبت بهش بی‌تفاوت نباش.

 

همچنين من ميدونم كه الان خيلی دلت ميخواد كه منو پيدا كنی و باهام خیلی مودبانه صحبت کنی ولی خب

 

تو دستت به من نميرسه و نمی‌تونی منو پيدا كنی، چون من خودم الآن دارم دنبال اونی ميگردم كه اينو

 

واسم فرستاده بود!

 

روز خوبی داشته باشی!


نظرات شما عزیزان:

enayat
ساعت15:20---30 خرداد 1391
یخ زدم
اصلا جالب نبود
تکراری بود
ولی سرکار رفتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 28 خرداد 1391برچسب:, ساعت 1:24 توسط زهره |