سیب دلم

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

سیب دلم

امشب کسی به  سیب دلم  ناخنک زده  است!
بر زخمهای کهنه قلبم نمک زده است!

این غم نمی رود به خدا از دلم، مخواه!
خون است اینکه بر جگر من شتک زده است

قصدم گلایه نیست، خودت جای من، ببین
ما را فقط نه دوست، نه دشمن، فلک زده است!

امروز هم گذشت و دلت میهمان نشد
بر سفره ای که نان دعایش کپک زده است!

هرشب من آن غریبه که باور نمی کند
نامرد روزگار، به او هم کلک زده است

دارد به باد می سپرد این پیام را:
سیب دلم برای تو ای دوست، لک زده است!



نظرات شما عزیزان:

عاشق
ساعت7:56---11 اسفند 1390
هیسسسسسسسسس سلام حالا ساعت 8:5دقیقه صبح اومدم وبت دیر که نکردم

عاشق
ساعت17:30---10 اسفند 1390
سلام کچل من اومدم حالا تو هم بازم بیا

nillo
ساعت15:01---10 اسفند 1390
سلام گلم خوبی. هیسسسسسسسسسسسسسسسسسس صداشو درنیار اومدم آروم بگم خیلی گلییییییییییی عسیسم
[چشمک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:عاشقانه, ساعت 14:42 توسط زهره |