زندانی

بی خیـــــــــــــــال دنیا دنیا مـــــــال توست

غم دنیا رو نخور دنیا که ارزش نداره

زندانی

زندانی میخنــــــــدد !!!

شایــــــــــد به زندانی بودن خود .....

شایـــــــد هم به آزادی ما .......

شاید ...............

راستــــــی زنــــــدان کدام ســـــــوی میله هاســـــــت ؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

شاه کرم کرمانشاهی
ساعت13:53---23 فروردين 1391
سلام عشق من /عاااااااااالی بود جدا خیلی خوشگل بود مثه خودت و خودم ////تو اصفهانی نیستی وجدانن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اخه احساس کردم این شعرو با لهجه اصفهانی نوشتی /بهرحال نظرمو درمورد وبلاگت بگم خوبه ولی عالی نیس /مشخصه سنوسالی نداری هنوز تجربه لازم داری ///خیلیاش تکراریه .بعضیاش هم جدیده بازم ازین شعرا گیر بیار ازاین ورو انور //////ولی ممنون خوبه میارزه هرروز یه سر کوچولو بهش بزنم /وبلاگتو دوس دارم چون عاشق خودتم ///باهام دوس میشی //پسر خوبی ام /آی دیمو بهت بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟/

محمد
ساعت7:04---17 فروردين 1391
سلام زندان جاییه هستش که من تش هستم اپ خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, ساعت 10:45 توسط زهره |